Nokia E50 zonder camera zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nokia E50 zonder camera zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

wowly 05-09-2007

Ik ben buitengewoon tevreden met deze camera. Ik zocht er een voor mij en mijn vrouw die simpel, stevig, duurzaam, Tomtom kon gebruiken alsmdede lekker intiutief werkte. De E50 voldoet hier volledig aan. Het schermpje is erg duidelijk ondanks de kleine lettertjes en ok vrij ongevoelig voor krassen. Tomtom draait als ee tierelier (erg snel) samen met de nokia gps muis. Het enige wat wat minder is de de manier van het aansluiten van de telefoon op het stekketje of handsfree kit. Dit gaat soms niet helemaal goed. Wat dat betreft waren de oudere nokia aansluitingen veel prettiger.

Hij is in al die tijd hoogsten 5 x vastgelopen, wat mij betreft dus berestabiel voor een smartphone.

Mijn volgende wordt weer zo'n E50!

4Jeroen 14-06-2007

In de afgelopen twee weken heb ik zakelijk gebruik kunnen maken van de Nokia E50
Mijn ervaring:
- de kwaliteit van het geluid is met name bij beltonen - zoals MP3 - minder dan ik gewend ben bij bv Nokia 6600
- de joystick is voor iemand met dikkere vingers lastiger te bedienen dan bv Nokia 6600
- beperkte configuratie mogelijkheden voor bluetooth services. Daardoor problemen met software koppelingen via bluetooth
- De camera is leuk maar de kwaliteit is net voldoende voor die ene situatie waarin persé een foto gemaakt moet worden. (je kunt ook de E50 zonder camera nemen)
- functionaliteit is uitgebreid en het gebruik zoals bij andere Nokia modellen

Een goed functionerend en degelijke telefoon. Een waardige opvolger van de 6310i

Zalf 24-05-2007

Toestel nu een 2 maanden in m'n bezit (zonder camera dus). Perfect ding. Ik gebruik hem alleen voor algemene doelen dus een camera enz. heb ik allemaal niet nodg. Batterij gaat goed lang mee. Duidelijk nokia menu en lekker stevig. Knoppen zijn groot zat.

Erg tevreden dus

petuhr74 19-04-2007

Ben nog op ontdekkingsreis en ken de gsm nog niet zo goed. Heb dit toestel nu een week. Mooi, klein symbian 60 (3e generatie) toestel. Display is erg strak en helder. Toetsen laten zich makkelijk bedienen. Ontzettend veel mogelijkheden! Menu is wel wennen voor mij want hiervoor had ik een SE K750i en daar was het allemaal anders ingedeeld. Voortreffelijk geluid (ook t.o.v. SE).
Geluidskwaliteit tijdens bellen is dik in orde.

Let op!
-Alleen standaard beltonen
-Geen extra thema's
-Geen extra achtergronden
-Geen video samples
-etc
- Alles is basic.
- Wil je dit allemaal wel dan zul je zelf aan de slag moeten en het er zelf op moeten zetten.

GPS-muis besteld en een 2GB microSD kaartje en dan TomTom er op. 's Kijken hoe dat wertkt. Wellicht geef ik daar nog review over.

Ben je op zoek naar een kleine veelzijdige symbian gsm met een klassiek Nokia uiterlijk, dan moet je deze gsm niet links laten liggen!

Leon1985 11-03-2007

Gewoon een supertelefoon. Gek dat Nokia niet meer reclame maakt voor dit toestel. Niet al te veel euro maar heeft minstens zoveel mogelijkheden als de dure N-serie. Als je een zakelijke telefoon zoekt waarmee je ook nog kan internetten (ook met laptop via bluetooth), dan is dit de beste telefoon daarvoor. Goede accu, duurzame (titanium) cover, etc.

Wim De 08-02-2007

Goede zakelijke telefoon. Heb de camera niet nodig dus heb ik gekozen voor de E50 zonder camera. Goede autonomie van de batterij, duidelijk scherm. Gemakkelijk is het feit dat je bepaalde Office-documenten kan lezen. Alom een echte aanrader die een telefoon met zakelijke toepassingen PurSang nodig heeft.